تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

‌علی‌نژاد: پرسپولیس برای تبلیغات محیطی توافقی نکرده

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا فوتبال درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

کد خبر: ۱۱۵۷۱۵
۱۲:۰۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

وزارت ورزش درباره پرسپولیس

دیدارنیوز - مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد در مجمع خبرنگاران در مورد واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، بیان کرد: مطالبه جدیدی را باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کردند و آن هم اینکه تبلیغات محیطی را خودشان انجام دهند و سهم سازمان لیگ را بدهند. حرف جدیدی بود و نیاز به ارزیابی و کارشناسی داشت تا نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود. جلسات متعددی را با مدیران عامل دو باشگاه برگزار شد و توافق با استقلال انجام شد و کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ قرارداد بست، اما هنوز با پرسپولیس توافق نشده است. تضامینی که سازمان لیگ می‌خواست هم تهیه شد. فکر می‌کنم فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا درآمد بیشتری برای فوتبال ایجاد شود.

علی‌نژاد در مورد انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: بالاخره تصمیمی است که باید مجمع نسبت به ترمیم هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل بگیرد.

او در پاسخ به این پرسش که تایید صلاحیت کاندید‌های انتخابات فدراسیون‌ها آمده است یا خیر، تاکید کرد: تایید صلاحیت کاندید‌ها کامل نیامده است. برای اینکه شرایط یکسانی برای کاندید‌ها باشد، فعلا چیزی عنوان نکردیم تا شرایط تبلیغاتی برای همه یکسان باشد. زمانی که تایید صلاحیت‌ها کامل بیاید، اسامی را اعلام می‌کنیم.

علی‌نژاد در مورد اینکه برخی از روسای فدراسیون‌ها که انتخابات فدراسیون‌هایشان را در پیش دارند و امکان ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندارند، خواستار تعویق چند هفته‌ای انتخابات کمیته ملی المپیک شده‌اند، گفت: این درخواست باید به هیات اجرایی برسد و هیات اجرایی تصمیم بگیرد. ما مخالفتی نداریم و هیات اجرایی هر تصمیم بگیرد ما حمایت می‌کنیم.

او در مورد تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز تصریح کرد: در ژیمناستیک اتفاقاتی افتاد و برخی افراد که البته برای ما نا آشنا نیستند و موضوعاتی را به مراجع بین المللی انتقال دادند و حساسیت کار بالا رفت. با هماهنگی کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که رکن اساسی هستند، ان‌شاءالله تصمیم گیری می‌کنیم. نامه‌هایی از برخی اعضا دریافت کردم که مجمع فوق العاده برگزار شود. منتظر هستیم براساس ارزیابی از این درخواست‌ها اقدامات بعدی انجام دهیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی