مدیرعامل تراکتور: تراکتور مجوز حرفه‌ای فوتبال را کسب نکرد

پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا قرار بود نام تراکتور و گل گهر سیرجان جایگزین شود اما حالا مدیر عامل تراکتور اعلام کرد این تیم مجوز حرفه‌ای را کسب نکرده است.

کد خبر: ۱۱۳۰۴۸
۱۳:۰۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - جمشید نظمی درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور و اینکه در صورت حذف استقلال و پرسپولیس باشگاه تبریزی شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت، اظهار داشت: مجوز حرفه‌ای برای باشگاه تراکتور صادر نشده است و ما هم نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. روز گذشته هم نامه AFC مبنی بر اینکه مهلت جدید به باشگاه ما برای تکمیل مدارک داده نشده، به باشگاه ارسال شده است و ما امروز این نامه را دیدیم.

وی افزود: ما چون جزو تیم‌های آسیایی نبودیم، گرفتن مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌مان الزامی نداشت، اما با این وجود برای اخذ این مجوز اقدام کرده بودیم که ایراداتی به مدارک و مستندات ما گرفته شده بود. ما هم هفته گذشته نامه‌ای ارسال و درخواست کردیم فرصت مجدد به باشگاه داده شود تا ایرادات را برطرف کنیم، اما همانطور که گفتم روز گذشته نامه‌ای به دست ما رسیده که درخواست ما رد شده و مجوز حرفه‌ای برای باشگاه تراکتور صادر نشده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش که چه ایراداتی به مدارک این باشگاه گرفته شده است، گفت: دقیقاً به یاد ندارم چه مشکلاتی وجود داشت، اما اصلی‌ترین آن بدهی‌های باشگاه بود. ما زمانی که مدارک را ارسال کردیم هنوز پرونده‌های‌مان در فیفا در جریان بود و تسویه حساب نکرده بودیم. فکر می‌کنم به همین دلیل هم درخواست‌مان رد شده است. دقیقاً همان مشکلی که استقلال و پرسپولیس هم دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
چقدر پررو و با افتخار میگویند واقعا خجالت داره که اینا نمیکشن