تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس: مجوز حرفه‌ای ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با پیگیری‌های وزیر ورزش و عزیزی خادم مجوز حرفه‌ای ما برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است.

کد خبر: ۱۱۳۰۵۶
۱۳:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز - مجید صدری اعلام کرد مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس صادر شده و این باشگاه مشکلی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ندارد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش صورت گرفته از سوی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و اقدامات و رایزنی‌های انجام شده، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر شد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مهاجم خارجی محبوب را جذب کرد

صدری گفت: تمام مدارک لازم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

صدری گفت: مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای وجود داشت در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است، ولی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال اقدامات این موانع برطرف شد. هواداران نگران نباشند، مجوز صادر شد و تمام اقدامات داخلی انجام شده است و تمام مدارک درخواستی نیز برای AFC ارسال می‌شود.

سرپرست پرسپولیس در پایان با تشکر از زحمات آقایان سجادی و عزیزی خادم، گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به احترام هواداران شرایط لازم برای صدور مجوز حرفه ایی را فراهم کردند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی