عزیزی خادم با نایب رئیس مجلس دیدار کرد!

رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، امروز(دوشنبه) در خانه ملت با نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

کد خبر: ۱۱۲۵۷۱
۱۵:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون و احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال امروز ضمن حضور در خانه ملت با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هدف بررسی روند تصویب لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد ابتدا رییس فدراسیون فوتبال گزارشی اجمالی از وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان ارائه کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مجلس و دولت، وضعیت جاری فدراسیون فوتبال را تشریح کرد.

در ادامه این دیدار احمدرضا براتی، ضمن توضیح تعهدات فدراسیون‌های ملی در قبال فیفا، روند اصلاح و تصویب اساسنامه فدراسیون و اخذ تاییدیه فیفا را تببین کرد و با اشاره به ضرورت اصلاح برخی مقررات داخلی در فرجه تعیین شده توسط فیفا خواستار مساعدت و همکاری مجلس در جهت انجام این اصلاحات تا اسفندماه ۱۴۰۰ شد.

نایب رییس مجلس نیز ضمن ابراز خشنودی از نتایج به دست آمده توسط تیم ملی فوتبال ایران و بیان این نکته که موفقیت‌های تیم‌های ملی موجبات شور و نشاط و غرور ملی را در بین آحاد افراد جامعه فراهم می‌آورد، گفت: امروز حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال یک وظیفه همگانی است و هیچ اقدام و اظهاری در جهت تضعیف فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه اطمینان داد که مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از فوتبال ملی استفاده خواهد کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: عزیزی خادم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: