تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجلس در پی عزل عزیزی خادم به خاطر قرارداد VAR

مجلس شورای اسلامی در پی عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با سیستم داوری VAR از عزیزی خادم و وزیر ورزش برای حضور در ساختمان بهارستان و پاسخگویی دعوت کرد.

کد خبر: ۱۱۲۵۱۸
۱۱:۳۶ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

مجلس به دنبال پاسخگویی درباره قرارداد VAR  با فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز - به دنبال ورود نهاد‌های نظارتی پیرامون این پرونده، حال نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم انتقادات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح می‌کنند و این در حالی است که فدراسیون پس از مدت‌ها سکوت در بیانیه شب گذشته تلاش کرد بخشی از ابهامات را مرتفع سازد که نه تنها در این امر موفق نبود که ابهامات جدیدی هم به پرونده افزود.

در همین حال و صرف نظر از احسان قاضی زاده هاشمی که به صراحت درباره ابهامات موجود در فدراسیون صحبت کرده، سردار کوثری هم از احضار وزیر ورزش و جوانان خبر می‌دهد و احمد راستینه از حاشیه سازی‌های خودساخته فدراسیون فوتبال توسط عزیزی خادم گلایه می‌کند.

حال و در تازه‌ترین تحولات، فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره احتمال عزل عزیزی خادم گفته اگرچه این بحث در حوزه اختیارات مجلس نیست، اما نهاد قانونگذار در انتظار دفاعیات او در جلسه سرنوشت ساز در ساختمان بهارستان است تا در در واقع اصل مبحث را رد نکرده باشد.

فروردین درباره موضوع برکناری عزیزی خادم عنوان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات ما نیست، اما او باید در مجلس حضور پیدا کند و دفاعیه اش را درباره این موضوع بشنویم و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید حواسش را جمع می‌کرد تا خطایی نکند. آن‌ها مستقل هستند و ما نمی‌توانیم دخالت کنیم، اما اگر مواردی که به آن اشاره شده صحت داشته باشد جای نگرانی و بحث وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.

جمله پایانی فروردین هم موید ناراحتی‌های مقامات درباره سیر اتفاقات رخ داده در فدراسیون فوتبال است. آنجا که او می‌گوید:وضوع به این مهمی قبل از بررسی و تحقیق انجام شده و برای کشور هزینه‌تراشی شده است.

بدین ترتیب اینک همه نگاه‌ها به سمت و سوی جلسه سرنوشت ساز در مجلس شورای اسلامی است و شاید اخبار مهمی درباره تحولات اخیر در دل برگ ریزان به گوش همگان برسد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی