تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عزیزی خادم با نایب رئیس مجلس دیدار کرد!

رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، امروز(دوشنبه) در خانه ملت با نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

کد خبر: ۱۱۲۵۷۱
۱۵:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

دیدار عزیزی خادم با نیکزاد

دیدارنیوز - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون و احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال امروز ضمن حضور در خانه ملت با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هدف بررسی روند تصویب لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد ابتدا رییس فدراسیون فوتبال گزارشی اجمالی از وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان ارائه کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مجلس و دولت، وضعیت جاری فدراسیون فوتبال را تشریح کرد.

در ادامه این دیدار احمدرضا براتی، ضمن توضیح تعهدات فدراسیون‌های ملی در قبال فیفا، روند اصلاح و تصویب اساسنامه فدراسیون و اخذ تاییدیه فیفا را تببین کرد و با اشاره به ضرورت اصلاح برخی مقررات داخلی در فرجه تعیین شده توسط فیفا خواستار مساعدت و همکاری مجلس در جهت انجام این اصلاحات تا اسفندماه ۱۴۰۰ شد.

نایب رییس مجلس نیز ضمن ابراز خشنودی از نتایج به دست آمده توسط تیم ملی فوتبال ایران و بیان این نکته که موفقیت‌های تیم‌های ملی موجبات شور و نشاط و غرور ملی را در بین آحاد افراد جامعه فراهم می‌آورد، گفت: امروز حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال یک وظیفه همگانی است و هیچ اقدام و اظهاری در جهت تضعیف فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه اطمینان داد که مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از فوتبال ملی استفاده خواهد کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: عزیزی خادم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی