فروش فوری ایران خودرو از فردا؛ پژو پارس نصف‌قیمت، پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۲۰ میلیون زیر قیمت

گروه صنعتی ایران خودرو از سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ثبت نام فروش فوری پژو پارس سال و ۳ محصول دیگر این شرکت را با تحویل حداکثر سه ماهه آغاز می‌کند.

کد خبر: ۱۱۱۱۱۱
۰۹:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ قیمت قطعی پژو پارس در این فروش فوق العاده حدود ۱۴۰ میلیون تومان و تقریبا نصف قیمت کنونی بازار و قیمت فروش پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۲۰ میلیون زیر قیمت بازار است.

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران شامل ۴ محصول پژو پارس بنزینی، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک است.

تفاوت قیمت ۱۴۰ میلیونی پژو پارس بنزینی در کارخانه و بازار

آخرین قیمت مصوب خودرو‌های مذکور کماکان قیمت‌های اعلام شده در اردیبهشت ماه توسط شورای رقابت است و بر این اساس قیمت کارخانه هر ۴ خودرو تفاوت ملموسی با قیمت بازار آن‌ها دارد. بیشترین تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بین این ۴ محصول متعلق به پژو پارس بنزینی است که با قیمت مصوب ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان در این فروش فوق العاده عرضه می‌شود در حالی که قیمت بازار این خودرو این روز‌ها حدود ۲۸۰ میلیون تومان است. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در این پیش فروش پژو پارس سال با استقبال میلیونی متقاضیان اعم از مصرف کننده و واسطه قرار گیرد.

پژو پارس سال یا همان پژو پارس بنزینی ۱۰ میلیون تومان از قیمت ۲۸۰ میلیونی را در کمتر از ۱۰ روز اخیر به قیمت خود افزوده و روند گرانی این خودرو طی دو هفته گذشته تقریبا به صورت روزانه ادامه داشته است. فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کنند فروش فوق العاده جدید پژو پارس گرانی قیمت این خودرو را دست کم در کوتاه مدت مهار کند.

تفاوت قیمت رانا پلاس در بازار و کارخانه؛ ۹۰ میلیون

رانا پلاس نیز که در این قرعه کشی به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه شده این روز‌ها در بازار به قیمت ۲۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و تفاوت قیمت حدود ۹۰ میلیونی بین قیمت مصوب و قیمت بازار این خودرو نیز قابل توجه است.

تفاوت قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در بازار و کارخانه؛ ۱۲۰ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای در پیش فروش جدید ایران خودرو ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان عرضه می‌شود و با توجه به قیمت بازار این خودرو که حدود ۳۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است تفاوت قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی بین قیمت مصوب و قیمت بازار این خودرو وجود دارد.

قیمت دنا پلاس توربو شارژ در کارخانه ۷۰ میلیون ارزان‌تر از بازار

گران‌ترین خودرو در این پیش فروش دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک است که با قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان به متقاضیان عرضه شده است. این خودرو در حال حاضر در بازار به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان قابل خریداری است که تفاوت قیمت ۷۰ میلیونی بین قیمت مصوب دنا پلاس توربو اتومات و قیمت بازار این خودرو وجود دارد.

در این نوبت از فروش فوق العاده نیز شرایط و محدودیت‌های قرعه‌کشی همچون دوره‌های قبل همچنان فعال است و موعد تحویل محصولات حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

منبع: کاما پرس
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: