تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آغاز طرح جدید فروش فوری محصولات ایران‌خودرو از فردا

ایران خودرو در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود، چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند. این طرح از فردا آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۲۱۱
۱۵:۳۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

دیدارنیوز ـ ایران خودرو در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود، چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند. طرح جدید فروش فوری محصولات ایران‌خودرو ویژه مهرماه ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

این طرح از روز فردا سه شنبه ۲۰ مهرماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه، امکان ثبت نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.

مشتریان نهایی با قرعه کشی در حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در روز شنبه ۲۴ مهرماه انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی