بارسلونا بدون مسی ضعیف نشده است

ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ درباره دیدار امشب با بارسلونا اعلام کرد با وجود ترک مسی از این تیم، بارسلونا ضعیف نشده است.

کد خبر: ۱۰۸۴۶۷
۱۱:۵۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - بایرن مونیخ که شنبه شب توانست در بوندسلیگا ۱-۴ در زمین لایپزیش پیروز شود، فردا شب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان بارسلوناست. بایرنی‌ها در بهترین شرایط به سر می‌برند و باید به مصاف بارسایی بروند که دیگر لیونل مسی را در اختیار ندارد.

در آخرین بازی دو تیم، بایرن توانسته بود بارسا را تابستان ۲۰۲۰ با نتیجه ۸-۲ مغلوب کند.

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «لواندوفسکی بازی خواهد کرد و در مورد سرژ گنابری باید تا فردا صبر کنیم. کینگزلی کومان نیز شرایط بازی را دارد، ولی نه از ابتدا. تنها تولسیو در مونیخ می‌ماند و مابقی به بارسلون می‌آیند.»

بارسا بدون مسی: «مسی بازیکنی خارق العاده است، ولی حالا فرصت برای جوانان دیگر بارسلوناست که بدرخشند. سیستم بارسا تغییراتی اندک داشته و حالا بیشتر ۳-۳-۴ بازی می‌کنند. معتقدم بارسلونایی متفاوت را خواهیم دید چرا که با مسی به شکلی دیگر بازی می‌کردند.

زمان مسی بیشتر به دنبال پیدا کردن و پاس دادن به او بودند تا او برای طراحی حملات تصمیم بگیرد. بارسا حالا ممفیس دیپای را دارد که او نیز بازیکنی تعیین کننده است و البته لوک دی یانگ. بارسا نسبت به دوران حضور مسی ضعیف‌تر نشده، ولی قطعا متفاوت خواهد بود. بارسلونا حالا بیشتر روی بازی تیمی تمرکز دارد و همچنان نیز تیم خوبی هستند. ما هم انگیزه بالایی داریم و بی تاب قرار گرفتن مقابل بارسا هستیم.»

مصدومان و بازیکنان جدید: «برخی ملی پوشان مصدوم برگشتند و باید تا فردا در مورد وضعیت شان صبر کنیم. سابیتزر پس از سال‌ها بازی برای لایپزیش نیاز به زمان دارد تا خودش را وفق دهد.»

لیگ قهرمانان: «یک جام مهمی است و در واقع مهمترین جام باشگاهی. هدف مان قهرمانی است و می‌خواهیم فردا شروع خوبی داشته باشیم. فشاری روی خودم حس نمی‌کنم و در واقع ستاره‌های اصلی، بازیکنان درون زمین هستند. هدف مان رسیدن به فینال و رقم زدن اتفاقات بزرگ است.»

شانس‌های قهرمانی: «در مورد شانس‌های قهرمانی این رسانه‌ها هستند که گمانه زنی می‌کنند. فردا برابر تیم بزرگی بازی داریم و این یک جدال بین دو تیم مطرح اروپاست. پیروزی در این بازی به مسائل مختلفی بستگی دارد. اینکه چقدر با انگیزه باشیم و با چه شرایط روحی وارد مسابقه شویم و... هر دو تیم فلسفه بازی خاص خود را دارند و قطعا شانس قهرمانی نیز خواهند داشت.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: