تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کومان: همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا آن نتیجه ۸ -۲ را جبران کنند

سرمربی آبی اناری‌ها پیش از بازی امشب بارسلونا در برابر بایرن مونیخ در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد بازیکنان به دنبال انتقام نیستند و انگیزه زیادی برای جبران نتیجه دارند.

کد خبر: ۱۰۸۴۲۱
۰۸:۵۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

کومان بازی بارسلونا با بایرن مونیخ

دیدارنیوز - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در آستانه جدال تیمش با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت به دنبال انتقام نیستند.

کومان پیش از این نبرد بزرگ گفت: «بایرن تیم بزرگ و با تجربه‌ای است و دارای ویژگی‌های فردی فوق‌العاده است، اما ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان و با توجه به بازی خانگی، از این دیدار سربلند بیرون بیاییم. تغییراتی در تیم ایجاد کرده‌ایم و به زمان نیاز داریم، اما فوتبال به شما زمان نمی‌دهد. این یک بازی سرگرم‌کننده است و ما می‌توانیم نتایج خوبی را از جایی که حضور داریم کسب کنیم. درباره آن بازی ۸ بر ۲ هم باید بگویم که بیش از یک سال از آن زمان می‌گذرد، بازیکنان آن شب رنج زیادی کشیدند. فکر می‌کنم که همه ما انگیزه زیادی برای از بین بردن خاطرات بد باشگاه داریم و اولین جدال ما با تیمی مثل بایرن مونیخ می‌تواند ما را به اهداف بزرگ آینده خود برساند. هدف ما گرفتن انتقام از بایرنی‌ها نیست.»

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی