از هری کین اصرار، از تاتنهام انکار!

هری کین به جدایی از تاتنهام در فصل نقل و انتقالات تاکید کرده است ولی سران تیم لندنی مخالف فروش او هستند.

کد خبر: ۱۰۰۷۹۸
۱۰:۴۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از تایمز، بر اساس گزارش رسانه ها هری کین می خواهد برای فصل آینده تاتنهام را ترک کند. با این حال سرمربی جدید لندنی ها یعنی نونو اسپیریتو سانتو می خواهد همانطور که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان مربی تاتنهام گفت، مهاجم برتر خود را حفظ کند.

منچستر سیتی به شدت به دنبال هری کین است. نونو اسپیریتو سانتو مربی جدید تاتنهام اظهارات روشنی را ارائه داده است. او محکم در حال برنامه ریزی برای مهاجم خود یعنی هری کین است. شایعاتی پیرامون کاپیتان نایب قهرمان یورو ۲۰۲۰ وجود دارد مبنی بر اینکه وی پس از از دست دادن لیگ قهرمانان اروپا ممکن است به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

نونو روز جمعه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی جدید اسپرز گفت: هری بازیکن ما  است. ما لازم نیست که در مورد چیز دیگری صحبت کنیم.  من مشتاقانه منتظر حضور او در تیم هستم.
 
کین هنوز تا تابستان ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد. این بازیکن ۲۷ ساله در حال حاضر پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تعطیلات است. نونو ادامه داد: اکنون وقت آن است که هری باتری های خود را دوباره شارژ کند و استراحت کند. وقتی هری برگشت ما وقت صحبت خواهیم داشت.

این مربی پرتغالی ۴۷ ساله که از ولورهمپتون آمده بود گفت در مورد کین شک ندارد. مهاجم احساس خواهد کرد که جاه طلبی زیادی وجود دارد. نونو گفت: ما می خواهیم پیشرفت کنیم و برای این کار روی هری حساب می کنیم.
 
طبق گزارش رسانه ها، دانیل لوی رئیس تاتنهام باید حداقل ۱۵۰ میلیون پوند حق انتقال داشته باشد تا کین بتواند باشگاه را ترک کند. با این حال لوی اعلام کرده است که می خواهد ستاره خود را که قراردادش تا تابستان ۲۰۲۴ ادامه دارد متقاعد کند تا در تاتنهام بماند و نونو ظاهراً سعی می کند این کار را نیز انجام دهد.

گفته می شود منچسترسیتی با پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی خواستار کین است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: