تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پس از غیبت و اختلاف در مورد انتقال: هری کین به تمرینات بازگشت

کاپیتان تاتنهام برای اولین بار در تمرینات گروهی این تیم بعد از یورو ۲۰۲۰ شرکت کرد.

کد خبر: ۱۰۴۸۴۷
۰۹:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

 هری کین

دیدارنیوز - به نقل از تلگراف، هری کین فوق ستاره تاتنهام مدت ها از تمرین در باشگاه لیگ برتری دور ماند. ملی پوش انگلیسی روز جمعه  در نهایت به تمرینات تیم خود بازگشت.

نونو اسپیریتو سانتو ، سرمربی این تیم تا شنبه تصمیم می گیرد که آیا کاپیتان این تیم در اولین بازی این هفته مقابل منچسترسیتی در ترکیب اصلی ظاهر خواهد شد یا خیر.  مربی پرتغالی گفت: او امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و با ما تمرین کرد. خوشحالیم که  ما صحبت کردیم. البته این یک مکالمه خصوصی است، اما همه چیز خوب است. او آماده می شود. 

کین پس از تعطیلات پس از قهرمانی اروپا در اسپرز حاضر نشد. جمعه گذشته او بازگشت خود به تمرین روز شنبه گذشته خبر داد. این بازیکن ۲۸ ساله هفته ها با انتقال به منچسترسیتی در ارتباط بوده است ، اگرچه قرارداد او تابستان ۲۰۲۴ به پایان می رسد.

گفته می شود مدافع عنوان قهرمانی مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو برای انتقال پیشنهاد داده است.

بر اساس گزارش رسانه ها هری کین می خواهد برای فصل آینده تاتنهام را ترک کند. با این حال سرمربی جدید لندنی ها یعنی نونو اسپیریتو سانتو می خواهد همانطور که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان مربی تاتنهام گفت، مهاجم برتر خود را حفظ کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هری کین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی