پاسخ کمیسیون ملی یونسکو - ایران به یک ابهام رسانه‌ای

کمیسیون ملی یونسکو - ایران به یک ابهام مجازی درباره یک قرارداد کاری با شهرداری تهران پاسخ داد.

کد خبر: ۱۰۰۳۰۹
۱۴:۱۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به نقل از کمیسیون ملی یونسکو - ایران، در پی تلاش برخی کانال‌های مجازی برای ایجاد ابهام درباره برخی مستندات این کمیسیون و در راستای شفاف‌سازی، دبیر کل کمیسیون توضیحاتی ارائه داد. حجت‌الله ایوبی در مورد ابهامات مطرح‌شده درباره دریافت مبلع از سوی وی از شهرداری تهران اظهار کرد: هیچ قراردادی با هیچ دستگاهی نداشته و ندارم و در این‌باره اشتباه کرده‌اند.

وی افزود: شهرداری تهران بابت کمک‌های کمیسیون ملی یونسکو - ایران کمک‌هزینه‌ای به مبلغ ۳۳۸ میلیون تومان به این کمیسیون پرداخت کرده که این رقم و نحوه پرداخت آن کاملا شفاف است. شهرداری تهران این هزینه‌ها را به کمیسیون ملی یونسکو - ایران به‌عنوان یک نهاد حقوقی پرداخت کرده است و نه به شخص و یک فرد حقیقی.

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو - ایران عنوان کرد: در سامانه مذکور اشتباه‌هایی رخ داده و همه اسناد دال بر شفافیت این موضوع موجود است. شهرداری تهران با کمیسیون ملی یونسکو - ایران طرف قرارداد است و این دو بخش با یکدیگر همکاری دارند.

این روز‌ها گویی شبکه‌های اجتماعی به مثابه شمشیری دولبه وارد کارزار رسانه‌ای شده‌اند؛ هم فرصتند هم تهدید، هم سازنده هم تخریب‌کننده و در این میان بیش از گذشته جای خالی سواد رسانه‌ای در جامعه‌ای که با شتاب فزاینده سمت تغییر سبک زندگی می‌رود، احساس می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: