مس صفر ـ پرسپولیس ۱، گل طلایی عبدی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود و در بازی نخست پرسپولیس در رفسنجان به مصاف مس رفت و با تک گل عبدی موقتا در صدر جدول ایستاد.

کد خبر: ۹۷۶۰۴
۲۰:۱۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مس رفسنجان پس از تساوی مقابل تراکتور، در سه دیدار متوالی اخیرش شکست خورده و نتوانسته عملکرد خوب نیم‌فصل اول را تکرار کند، اما آنها اکنون که در خانه به مصاف پرسپولیس رفته‌اند، به دنبال کسب پیروزی و خروج از بحران هستند ولی در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز نمی‌خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند و سعی دارند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و در رقابت با سپاهان برای رسیدن به رتبه اول بمانند.

داوری این دیدار بر عهده جواد رحیم‌زاده است و کمک‌های او مهدی الوند و فرزاد بهرامی هستند.

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، حسن جعفری، عقیل کعبی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

 

دقیقه 2: فرار سریع شهریار مغانلو از سمت چپ محوطه جریمه مس موقعیت خطرناکی به وجود آورد که پاس کات‌بک او و شوت کم‌دقت آل‌کثیر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 7: شوت محکم حسن جعفری از سمت راست زمین به اوت رفت.

دقیقه 9: علیرضا نقی‌زاده با عبور از یک مدافع پرسپولیس نفوذ خطرناکی از جناح چپ محوطه جریمه داشت که سرتوپ و شوت او به سمت دروازه را سید جلال حسینی به خوبی دفع کرد.
دقیقه 15: پاس رو به عقب علیرضا نقی‌زاده و شوت راه دور محکم مسیح زاهدی به سمت دروازه پرسپولیس را سید جلال دوباره دفع کرد.

دقیقه 23: پاس در عمق آوخ موقعیت فوق‌العاده گلزنی برای مس به وجود آورد که شوت سلیمانی را حامد لک با واکنش تماشایی دفع کرد.

دقیقه 26: آل‌کثیر با سرعت از سمت راست زمین نفوذ کرد که ارسال کوتاه او به مقابل تیرک اول را مهدی ترابی به تور کنار دروازه زد.

دقیقه 36: پس از تغییر تصمیم داور و اعلام خطای پشت محوطه به سود پرسپولیس، کادر فنی مس رفسنجان و تعدادی از بازیکنان این تیم اعتراض شدیدی به داوری داشتند و بازی برای 6 دقیقه دچار وقفه شد.
دقیقه 42: ضربه ایستگاهی مغانلو در شرایطی به مدافع مس اصابت کرد که در این صحنه مهاجم پرسپولیس اعتقاد به خطای هند پنالتی داشت.

دقیقه 44: پاس در عرض مغانلو و شوت محکم مهدی ترابی از بالای دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه 1+45: ارسال خطرناک عالیشاه را نوشی‌صوفیانی با واکنش خوبی بالاتر از مهاجمان پرسپولیس دفع کرد.

نیمه دوم

دقیقه 56: شوت راه دور میثم نقی‌زاده دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 63: دو ارسال پیاپی و خطرناک از بازیکنان پرسپولیس را نوشی‌صوفیانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه 66: شوت پای چپ مهرداد آوخ از پشت محوطه جریمه بی‌دقت بود و از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 71: ارسال زیبای علیرضا نقی‌زاده می‌توانست گل اول بازی را رقم بزند که محمدرضا سلیمانی از فرصت به دست آمده در مقابل محوطه 6 قدم استفاده نکرد و ضربه او به سید جلال حسینی رسید.

دقیقه 74: امید عالیشاه در موقعیت تک به تک می‌توانست گل اول پرسپولیس را بزند که نوشی‌صوفیانی با واکنش عالی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 77: مهدی ترابی با عبور از مدافعان مس به دنبال گلزنی بود که شوت محکم او با عکس‌العمل دیدنی نوشی‌صوفیانی دفع شد.

گل اول پرسپولیس: مهدی عبدی در دقیقه 79 از یک توپ ارسالی به محوطه جریمه مس نهایت استفاده را برد و شوت او پس از برخورد به دروازه‌بان مس به درون دروازه رفت. 

دقیقه 85: در پی حملات مس رفسنجان، ضربه سر محمد قاضی با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: