روش‌های بدست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

فورتنایت یک بازی جذاب دیجیتالی بسیار محبوب و زیباست. در مطلب زیر به معرفی این بازی و روش‌های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت پرداخته شده است.

کد خبر: ۹۷۵۰۳
۱۱:۱۲ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: در بازی‌های دیجیتالی امکانات و تجهیزات مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته اند که دسترسی به آن‌ها برای گیمرها، بسیار مهم است، زیرا به واسطه آن‌ها می‌توانند بازی را زیباتر و جذاب‌تر کنند. یکی از بازی‌هایی که تعداد نسخه‌های نصب شده آن روز به در حال افزایش است، فورتنایت می‌باشد.

این بازی از مراحل مختلفی برخوردار است که گیمر‌ها را درگیر خود می‌کند تا از بازی به این زیبایی و با این گرافیک بالا استفاده کنند. در قسمت‌های مختلف مراحل متنوعی را خواهید دید که استفاده از آن‌ها نیاز به استفاده از ویباکس دارد، در این مقاله شما را با این عنصر ارزشمند بازی و روش‌های بدست آوردن ویباکس بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شناختی مختصر از بازی فورتنایت

فورتنایت یک بازی بسیار زیباست که توسط epic games ساخته شده است. سبک آن اکشن می‌باشد و فضای بازی به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده است. این بازی بر پایه مبارزات که برای زنده ماندن بازیکن می‌باشد، بنا شده است و بازیکن برای انجام مسابقات در یک جزیره فرود می‌آید.

این جزیره می‌تواند صد نفر را در خود جای دهد و گیمر‌ها به صورت انفرادی و یا چند نفره می‌توانند به دفاع از خود بپردازند. بازی کردن در یک جزیره که لحظه به لحظه از ابعاد آن کمتر می‌شود، جذابیت بازی را بالا می‌برد و گیمر‌ها را به چالش می‌کشد.

در فورتنایت حالت‌های مختلفی، چون کریتیو، بتل رویال و ... وجود دارد که علاقه بازیکن تعیین می‌کند در کدام از این حالت‌ها به رقابت بپردازد. بازی و رقابت در هر حالتی نیازمند آن است که نیرویی قوی به میدان فرستاده شود، این قوی بودن می‌تواند به واسطه تجهیزات و نیرو‌های فوق العاده باشد که خرید آن‌ها به واسطه ویباکس صورت می‌گیرد.

ویباکس در بازی فورتنایت چه نقشی دارد؟

معمولا بازی‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر ساخته می‌شوند، دارای پرداخت درون برنامه‌ای می‌باشند. فورتنایت نیز از این برنامه هاست که دارای پرداخت درون مایه‌ای می‌باشد که از طریق آن می‌توان آیتم‌هایی از بازی را خریداری کرد. یک واحد ارز برای خرید و آپدیت تجهیزات در بازی پرطرفدار فورتنایت وجود دارد که آن را با نام ویباکس معرفی کرده اند.

پس می‌توان گفت که ویباکس پول و ارز رایج را در فورتنایت است که در ازای پرداخت آن، می‌توانید امکانات جدیدتری را خریداری و خود را نیرومند‌تر کنید تا در مبارزه با رقبا پیروزی را به دست آورید. این موضوع نشان می‌دهد که ویباکس از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تعداد آن را در طول بازی بالا برد.

روش‌های مختلفی برای بالا بردن تعداد ویباکس در بازی وجود دارد که آشنایی و به کار بردن آن می‌تواند لذت بازی را بیش از پیش کند. در قسمت‌های بعدی روش‌های به دست آوردن این عنصر با ارزش در بازی فورتنایت ذکر شده است.

روش‌های افزایش تعداد ویباکس در بازی فورتنایت

برای بالا بردن تعداد ویباکس راه‌هایی وجود دارد که می‌توان این پول بازی را دریافت کرد و در ازای آن، خود را برای مبارزات تجهیز کنید. به طور کلی این روش‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به طور کامل شرح داده شده اند.

روش‌های رایگان موجود در بازی

سازنده فورتنایت روش‌هایی را برای کسب ویباکس در بازی قرار داده است که گیمر‌ها می‌توانند با انجام این روش ها، تعدادی ویباکس را به دست آورند. برخی از روش‌های رایگان دریافت ویباکس در زیر ذکر شده اند.

• به بازی وارد شوید و تعدادی ویباکس دریافت کنید. این روش را می‌توانید در طول روز انجام دهید و بر ویباکس‌های خود بیافزایید. البته لازم به ذکر است که از این طریق تعداد زیادی ویباکس دریافت نمی‌کنید، اما باز هم بدون آنکه کار سختی انجام دهید، ارز‌های بازی خود را افزایش می‌دهید.

• یک روش دیگر برای به دست آوردن ویباکس، شرکت کردن در رقابت‌ها و چالش‌های battle pass می‌باشد. برای استفاده از این روش باید در ابتدا تعدادی ویباکس را برای خرید آن پرداخت کنید، اما با انجام چالش‌های مربوط به آن خیلی سریع ویباکس‌های بیشتری را به دست می‌آورید.

• شرکت کردن در ماموریت‌هایی که در طول بازی وجود دارد، یکی دیگر از این راه هاست که می‌توانید از طریق آن ویباکس به دست آورید.

خرید ویباکس

این روش بسیار راحت‌تر است و می‌توانید با مراجعه به سایت‌هایی که ویباکس می‌فروشند، تعدادی ویباکس خریداری کنید. خرید ویباکس در ازای پرداخت پول خیلی سریع اتفاق می‌افتد و می‌توانید از این طریق، تجهیزات متنوعی را خریداری کنید و همچنین این روش نیاز به صبر کردن و انجام مراحل مختلف ندارد.

این دو روش می‌توانند تعداد ویباکس فورتنایت را افزایش دهند، اما خرید آن راحت‌تر است و می‌توانید آن تعدادی را که لازم دارید؛ بخرید. در حالیکه در روش‌های رایگان باید مراحل مختلفی را طی و ویباکس‌های خود را جمع کنید تا تجهیزات و آیتم‌هایی را به کار ببرید.


مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت

اگرچه استفاده از ویباکس تنها در محیط بازی فورتنایت است، اما برای گیمر‌های واقعی لذت بردن از بازی معنای دیگری دارد. داشتن ویباکس و استفاده از آن می‌تواند مزایای زیر را به دنبال داشته باشد.

  • با خرج کردن ویباکس برای کاراکتر خود لباس‌های جنگی تهیه کنید.
  • در بازی سلاح‌های زیادی وجود دارد که با خریداری آن‌ها قدرتمند‌تر خواهید شد.
  • آیتم‌ها و سلاح‌های در اختیارتان را به واسطه پرداخت ویباکس به روز رسانی کنید.
  • در رویداد‌های متنوع بازی شرکت داده خواهید شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: