بیانیه حزب تمدن اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

حزب تمدن اسلامی همچون همیشه با نایت به چهار اصل ملهم از کلمه‌ی پر بار (تمدن) یعنی توسعه‌ی همه جانبه ـ مدیریت پویا ـ دفاع از ارزش‌ها و نشاط ملی، همگان را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت می‌نماید.

کد خبر: ۹۶۲۶۹
۱۰:۵۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ی عمومی و تکلیف الهی است
امام خمینی (ره)

در آستانه‌ی برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورا‌ها هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت مهین اسلامی است.

مردم شریف ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا امروز با حضور مؤمنانه و متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ی نفوذناپذیر خود را در پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به معرض تماشا گذاشته است و برای این کشور کهن افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه و اخلاق‌مدارانه در انتخابات پیش‌رو، تبعیت از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته‌ای نظام اسلامی است. این حضور دشمن‌شکن و شکوه‌آفرین، گامی بلند در سیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده‌ی توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: انتخابات در کشور بسیار مهم است. هم از جنبه‌ی خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند؛ و از جهت و جنبه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملی است.

حزب تمدن اسلامی با الهام از اندیشه‌های ناب سیدالشهدای انقلاب شهید مظلوم حضرت آیت‌اله دکتربهشتی که فرمودند: جذب ما باید در حد اعلا و دفع ما باید در حداقل باشد و با عنایت به مطالبه‌گری رهبر عالیقدر انقلاب مبنی بر رفع ظلم و جفا نسبت به حرمت افرادی که در اثر اطلاعات غلط و برداشت‌های سطحی صلاحیتشان احراز نشد و هنوز هیچ مرجع مسئولی در مقام پاسخگویی این خواست به حق رهبری و مردم برنیامده است انتظار دارد علیرغم این بی مهری‌ها هیچ کس با صندوق رای قهر نکند و در روز ۲۸ خرداد با حضور یکپارچه و منسجم و با ریختن آراء خود به صندوق‌ها سلامت ـ امنیت و تداوم انقلاب و تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

حزب تمدن اسلامی همچون همیشه با نایت به چهار اصل ملهم از کلمه‌ی پر بار (تمدن) یعنی توسعه‌ی همه جانبه ـ مدیریت پویا ـ دفاع از ارزش‌ها و نشاط ملی، همگان را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت می‌نماید.

حزب تمدن اسلامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: