اولین پاسخ منفی قهرمان اسپانیا به شیاطین سرخ

اتلتیکو مادرید نخستین پیشنهاد منچستریونایتد برای کیه ران تریپیر را رد کرد.

کد خبر: ۹۵۴۰۵
۱۳:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - کیه ران تریپیر دو سال پیش بود که با ۲۲ میلیون یورو از تاتنهام راهی اتلتیکو شد. بسیاری از این انتقال غافلگیر شدند، ولی تریپیر توانست زیر نظر دیه گو سیمئونه هم به درخشش خود ادامه دهد و فصل قبل یکی از خوب‌های اتلتیکو در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا بود.

مدافع راست ۳۰ ساله انگلیسی، اما این روز‌ها سخت مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد و طبق ادعای نشریه اتلتیک، پیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی نیز برای وی ارائه داده اند که بلافاصله از سوی اتلتیکو رد شده است.
یونایتد می‌داند که اتلتیکو از لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی نیست و به فروش چند بازیکن خود برای ایجاد توازن اقتصادی نیاز دارد، ولی باشگاه مادریدی به فروش تریپیر فکر نمی‌کند و سیمئونه معتقد است این بازیکن یکی از ارکان تیم در فصل آینده است.

منچستریونایتد، اما با توجه به ابراز علاقه تریپیر به بازگشت به فوتبال انگلیس، همچنان خوشبین و امیدوار است که در مذاکرات بعدی و با افزایش رقم انتقال بتواند اتلتیکو را متقاعد کند. فصل انتقالات هنوز شروع نشده و تمرکز بسیاری از امشب به یورو ۲۰۲۰ خواهد بود، ولی مسئولان یونایتد معتقدند که به زودی می‌توانند تریپیر را به خدمت بگیرند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: