جوکار: نامزدها از توهین به یکدیگر در مناظرات بپرهیزند

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تهمت زدن به سایر نامزدها و تخریب دیگران به منظور فرار از ارائه برنامه در فضای مناظرات قابل قبول نیست.

کد خبر: ۹۴۸۷۷
۰۹:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - محمدصالح جوکار با اشاره به نقاط ضعف اولین مناظره انتخاباتی بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: آنچه که نامزدها بایستی در مناظرات انتخاباتی ارائه کنند، برنامه ای کارشناسی شده و راهکارهایی برای حل مشکلات امروز کشور است. اما متاسفانه در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری برخی از نامزدها رعایت شئونات دیگران را نکرده و تهمت های ناروایی به سایر کاندیداها نسبت دادند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهمت زدن به سایر نامزدها و تخریب دیگران به منظور فرار از ارائه برنامه قابل قبول نیست، اظهار کرد: برخی از نامزدها از آنجا که برنامه ندارند به دنبال فرافکنی و تهمت زدن به دیگران هستند. در فضای مناظره ضمن اینکه رفاقت باید حاکم باشد هر یک از کاندیداها باید برنامه ها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال ارائه کنند.

جوکار در پایان تصریح کرد: نامزدها باید از ایجاد فضای دو قطبی و توهین به یکدیگر در مناظرات پرهیز کنند. متاسفانه در مناظره اول برخی از نامزدها از چارچوب اخلاق و شئونات خارج شدند و به سایر نامزدها توهین کردند. امیدواریم در مناظره دوم دیگر این اتفاق تکرار نشود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: