روحانی اهل سنت: مقابله با استکبار جهانی هدف اصلی امام (ره) بود

امام جمعه روانسر گفت: مقابله با سلطه و استکبار جهانی هدف اساسی و اصلی امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است.

کد خبر: ۹۴۴۰۰
۱۴:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ ماموستا ملا سید «محمد محمدی» روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: این انقلاب توانسته است در مدت کوتاهی، دگرگونی و تحولات وسیعی در منطقه و جهان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با گذشت بیش از ۳۰ سال از رحلت امام (ره) راه وی با صلابت و اقتدار ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بر اساس راه امام و اصول انقلاب کشور را هدایت می‌کند.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: امام (ره) در مبارزه با ظالمان و استعماگران و تثبیت انقلاب در چارچوب موازین اسلامی، حرکت کرد.

ماموستا محمدی ادامه داد: هدف انقلاب و تقدیم هزار ایثارگر، دفاع از حرمت مسلمانان و حفظ وحدت و برادری بوده و جامعه اسلامی امروز نیازمند وحدت است.

امام (ره) موجب بیداری اسلامی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار مکتبی است که موجب بیداری اسلامی شده و امروز همه از حریم اسلام دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» افزود: مکتب امام (ره) به مردم ایران اسلامی عزت داد و نباید به انحراف برود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی قدرتمندترین انقلاب منطقه است، چون پایه گذار آن امام راحل (ره) بوده و بر اساس مکتب الهی شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از مهم‌ترین یادگار‌های امام خمینی (ره) است و باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور گام برداشت.

۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۸ و ۱۵خرداد هم سالروز قیام مردم ایران علیه نظام ستم شاهی در سال ۱۳۴۲ است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: اهل سنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: