پیام‌ تبریک محمود عباس به بشار اسد

رئیس تشکیلات خودگردان و جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین در پیام‌های جداگانه، پیروزی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۱ تبریک گفتند.

کد خبر: ۹۳۵۸۲
۱۰:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از سایت المیادین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام خود ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد بشار اسد برای پست ریاست جمهوری، بابت روابط دوستانه و احترام متقابل میان دو کشور ابراز خرسندی کرده و خواستار تحکیم آن در راستای منافع مشترک دو طرف شد.

جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین نیز ضمن تبریک اعلام کرد، اجرای قانون اساسی و توجه ملت سوریه برای اجرای این قانون از طریق برگزاری انتخابات در موعد خود آن هم با وجود نقشه‌ها و توطئه‌هایی که این کشور را احاطه کرده است، بیانگر عظمت و عزت ملت سوریه است که طی ۱۰ سال گذشته با جنگ استعمارگری صهیونیست دست و پنجه نرم کرده است.

این جبهه اعلام کرد، اطمینان دارد که سوریه با رهبری شجاعانه خود که پیروز شد و در برابر تجاوزات ایستاد و با قدرت و صلابت بیشتری ظاهر خواهد شد.
جبهه مردمی آزادی فلسطین در پایان پیام خود اعلام کرد، ملت فلسطین حمایت همیشگی سوریه را از مساله فلسطین و مسائل ملی امت عرب فراموش نخواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: