پوچتینو در فکر بازگشت غیرمنتظره به تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که در حال حاضر هدایت PSG را بر عهده دارد، در فکر بازگشت به شمال لندن در همین تابستان است.

کد خبر: ۹۲۸۲۶
۱۲:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - مائوریسیو پوچتینو با افزایش نارضایتی اش از زندگی در پاریس، این تابستان چشم به بازگشت حماسی به تاتنهام دارد.

سرمربی آرژانتینی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹، پس از افت تاتنهام در پی شکست در فینال چمپیونزلیگ برابر لیورپول، از سمت خود در این باشگاه اخراج شد. در واقع دنیل لوی، رییس تاتنهام، پس از کسب نتایج بسیار ضعیف از سوی این تیم، مجبور به برکناری پوچتینو شد، هر چند او اکنون از این تصمیم خود به عنوان بدترین تصمیم دوران کاری اش یاد می‌کند.

پس از برکناری پوچتینو، ژوزه مورینیو جایگزین او شد، اما این سرمربی مطرح پرتغالی نیز نتوانست به وعده کسب جام تحقق ببخشد و هواداران و بازیکنان تاتنهام خیلی زود صبرشان را در برابر سبک و نگرش منفی‌بافانه او از دست دادند. تاتنهام با هدایت مورینیو موفق به کسب رده‌ای در بین چهعار تیم برتر لیگ نشد و نتوانست سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند.

اسپرز پس از اخراج مورینیو در هفته‌های گذشته اکنون به دنبال یک سرمربی جدید است، اما تا اینجا بسیاری از گزینه‌های این باشگاه دست رد به سینه باشگاه شمال لندنی زده اند؛ یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ پیوست، برندن راجرز قرار است باز هم به همکاری با لسترسیتی ادامه دهد و اریک تن هاخ نیز قرارداد جدیدی با آژاکس امضا کرد.

سان گزارش کرده است که یک گزینه غیر منتظره ممکن است برابر پوچتینو قرار گرفته باشد چرا که این سرمربی آرژانتینی اکنون به صورت جدی به بازگشت به لندن فکر می‌کند و معتقد است کارش در تاتنهام ناتمام مانده است.

پوچتینو تازه در ماه ژانویه به PSG پیوست، اما فصل سختی را به عهمراه پاریسی‌ها از سر گذرانده است؛ غول فرانسوی در نبرد بر سر قهرمانی عرصه را با یک امتیاز کمتر به لیل واگذار کرد و در نیمه نهایی چمپیونزلیگ نیز به منچسترسیتی باخت تا از راهیابی به فینال این رقابت‌ها نیز بازبماند.

در این گزارش آمده است که این ناکامی‌ها موجب شده تا پوچتینو چندان از اوضاع خود در پاریس راضی نباشد، هر چند که امید می‌رفت بتواند باشگاهی را که زمانی در آن به عنوان بازیکن درخشیده بود، متحول کند.

در تاتنهام پوچتینو موفق شده بود تا تیمی که هیچ دستاوردی نداشت را به یک مدعی قهرمانی و یکی از چهار تیم برتر لیگ تبدیل کند و روابطی بسیار نزدیک نیز با هواداران این تیم شکل دهد.
 
 
گزارش شده که پوچتینو به دوستان نزدیکش گفته که آماده بازگشت دوباره به تاتنهام است. لوی نیز اکنون به دنبال راهی است تا بتواند او را به این باشگاه بازگرداند.
لوی که در طول پنج سال و نیم حضور پوچتینو در تاتنهام روابط نزدیکی با سرمربی ۴۹ ساله برقرار کرده بود، پیش از این اعتراف کرده است که اخراج پوچتینو بدترین تصمیم دوران کاری اش بوده است.

بازگشت پوچتینو به تاتنهام همچنین می‌تواند برگ برنده این باشگاه در راضی کردن هری کین به ماندن باشد. مهاجم درخشان اسپرز پس از سال‌ها ناکامی در کسب جام به همراه این تیم به باشگاه اطلاع داده است که در تابستان از آن‌ها جدا خواهد شد.

پوچتینو در دوران حضورش در باشگاه شمال لندنی پس از دادن شانس بازی در تیم اول تاتنهام به کاپیتان فعلی تیم ملی انگلیس، به هری کین کمک کرد تا تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان جهان شود و روابط نزدیکی که این دو با هم دارند می‌تواند فاکتوری کلیدی در تغییر تصمیم کین به ترک باشگاهی که از کودکی طرفدارش بود،  باشد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: