حریف ایران با اوکراین مساوی کرد

تیم بحرین که تا دقیقه ۹۰ از اوکراین پیش بود، در نهایت موفق به شکست این تیم نشد.

کد خبر: ۹۲۵۶۵
۱۰:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: تیم‌های بحرین و اوکراین امشب در ورزشگاه اوبلانسی متالیست شهر خارکیف به مصاف یکدیگر رفتند. اوکراین خود را برای بازی‌های یورو ۲۰۲۱ آماده می‌کند و بحرین نیز تلاش دارد تا برای مرحله اول مقدماتی جام جهانی آماده شود.

آندره شوچنکو برای این بازی زینچنکو مدافع منچسترسیتی را در اختیار نداشت و با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به مصاف بحرین رفت. شش بازیکن فیکس و شناخته شده در ترکیب اولیه اوکراین حضور داشتند که اغلب آن ها از دو تیم شاختار دونتسک و دینامو کیف بودند.

بازی با حملات تیم اوکراین آغاز شد و لطف الله دروازه‌بان بحرین چند موقعیت را مهار کرد اما برای ثبت اولین گل، هر دو تیم ۷۵ دقیقه صبر کردند و سرانجام این سید ضیا سعید بازیکن چپ پای بحرین از روی نقطه پنالتی توپ را به وسط دروازه زد و تیمش را پیش انداخت.

پس از آن بحرین سه تعویض انجام داد اما شاگردان شوچنکو به هیچ عنوان نمی‌خواستند که این بازی را واگذار کنند و سرانجام روی یک موقعیت در دقیقه ۹۰+۱ موفق به گلزنی شدند. آرتم دوبیک توپ را به ویکتور تسیگانکوف سپرد و او از داخل محوطه جریمه گل نخست تیمش را زد.

در نهایت این بازی که برای بحرین مسابقه‌ای مهم در راه تدارک برای صعود بزرگ محسوب می‌شود، با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بحرین در خانه باید مقابل کامبوج، ایران و هنگ کنگ قرار بگیرد و برای صعود به حداقل دو پیروزی احتیاج خواهد داشت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: