تعریف ویژه برانکو از کاپیتان پرسپولیس

سرمربی اسبق پرسپولیس لقب جالبی به کاپیتان محبوب هواداران این تیم داده است.

کد خبر: ۹۲۵۰۹
۱۵:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: برانکو ایوانکوویچ که پیش از این و در زمانی که سیدجلال حسینی از تیم ملی خداحافظی کرد، این بازیکن را در کنار ستارگانی، چون مودریچ قرار داده و از او به عنوان بهترین شاگردش نام برده بود، حالا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به شکل ویژه‌ای از کاپیتان قرمز‌ها تعریف کرده است.

سرمربی تیم ملی عمان که با خبرگزاری برنا صحبت کرده درباره شرایط تیم یحیی گل‌محمدی گفته است: پرسپولیس در حال حاضر مهره‌ها و بازیکنان خوب و آماده‌ای را در اختیار دارد، اما من فکر می‌کنم سیدجلال حسینی یکی از ستاره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شود. بازیکنی که با وجود نزدیکی به سن ۴۰ سالگی اینقدر فعالانه در تیم حضور دارد و به تنهایی ۱۲ امتیاز مهم و حساس را با گل‌های خود برای پرسپولیس کسب کرده است. در کنار این اتفاق سیدجلال حسینی در مسئولیت دفاعی اش فوق العاده است و ستون محکم پرسپولیس محسوب می‌شود.

برانکو در شرایطی طی سال‌های گذشته یکی از حامیان اصلی سیدجلال بوده که در بازگشت این بازیکن از فوتبال قطر حاضر به جذب او نشد تا حسینی به نفت تهران برود و شاگرد علیرضا منصوریان شود.

هر چند رابطه سیدجلال و برانکو ابتدا زیاد خوب نبود و برانکو بعد از بازگشت سیدجلال از قطر مخالف حضور او در پرسپولیس بود تا کاپیتان قرمز‌ها راهی نفت تهران شود، اما امروز، رابطه برانکو و سیدجلال به شدت گرم شده است.

سرمربی کروات، زمانی که در پرسپولیس بود اختیارات زیادی به سیدجلال داد و  پس از خط خوردن کاپیتان قرمز‌ها از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تمام قد پشت کاپیتان خود ایستاد و از او حمایت کرد. حسینی هم البته در مصاحبه‌های خود از برانکو تشکر و اعلام کرده بود که بیشترین کمک پس از جا ماندن از لیست مسافران جام جهانی روسیه را برانکو به او داشت تا در آن مقطع از نظر روحی دچار افت نشود و دوباره برگردد.

منبع: فوتبالی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: