تابلو بورس

شاخص‌کل بورس روند مثبت را ادامه داد

دیروز شاخص کل با رشد ۲۱ هزار واحدی پس از مدت‌ها روز درخشانی برای بورس رقم زد. امروز نیز شاخص کل روند مثبت را ادامه داد. شاخص کل فرابورس هم مثبت ماند اما روند تغییرات شاخص کل هم‌وزن تغییر کرد

کد خبر: ۹۱۰۸۸
۱۳:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۲ اردیبهشت، شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس روندی صعودی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۳۸ درصد صعود کرد و ۴ هزار و ۴۶۲ واحد افزایش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۸۸ ایستاد، اما شاخص هم‌وزن با کاهش هزار و ۳۸۷ واحدی بر روی ۴۱۷ هزار و ۸۶۸ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «شبندر»، «شپنا»، «کچاد»، «وپاسار»، «ومعادن» و «شستا». شش نماد از این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «برکت»، «شپنا»، «فملی»، «خودرو»، «شتران»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «ذوب»، «بپیوند»، «کرمان»، «آریا»، «شگویا» و «بگیلان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۵۸ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۳۴ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز در حدود ۴۱۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۵۹ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۴۸۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «بپارس»، «ذوب»، «توریل»، «زاگرس»، «کزغال» و «آریا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: