«تنگنا»؛ برنامه چهارم ـ بخش دوم

گفتگو با مصطفی تاجزاده؛ انتقاد از وضع موجود با صدای بلند!

«تنگنا» عنوان برنامه‌ای از مجموعه رسانه‌ای دیدار است که به گفتگوهای صریح با سیاستمداران ایرانی در مورد زندگی سیاسی آن‌ها اختصاص دارد. مصطفی تاجزاده میهمان چهارمین برنامه تنگنا بوده است.

کد خبر: ۹۰۹۶۶
۱۸:۵۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: بیشتر وقت بخش دوم گفتگو با مصطفی تاج‌زاده در تنگنا، به وقایع دو دهه اخیر اختصاص یافت. تاج‌زاده که به قول خودش، همه می‌دانند وقتی اراده کند کاری را به سرانجام برساند چنین خواهد کرد و شاهد مثالش ترک همیشگی سیگار در نخستین روز بازداشت در سال ۸۸ است تا مبادا به خاطر وابستگی به سیگار، محتاج بازجو شود، عزم جزم کرده است تا ایده و نقد و نگاهش درباره قانون اساسی و شیوه حکمرانی در کشور را با صدای بلند بگوید و در عین حال، بردن سیاست به خیابان را خط قرمز می‌داند.

بخش اول این گفتگو را این جا ببینید

به عنوان حاصل گفتگو با مصطفی تاج‌زاده در تنگنا، صرفنظر از موافقت یا مخالفت با دیدگاه‌های او، می‌توان مختصر و مفید اعلام کرد که عرصه سیاست و کنشگری سیاسی در ایران، چهره‌هایی نظیر او را کمتر به خود دیده است.


آرشیو برنامه تنگنا


فیلم کامل این گفتگو را این جا ببینید

 

 

 

 

 

 

 

تهیه کننده و مجری: حامد شجاعی

مشاورین طرح: حامد سیاسی‌راد، سجاد شجاعی

دکور و تصویر: اشکان اشعریون 

دستیار تولید: محمد بدیعی

تدوین: سجاد پیروانی

کارگردان: علیرضا پوریوسف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محسن
|
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
این همه سال کجا بوده چه کرده فقط همین رو ازش بپرسید.
ناشناس
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
هفت سال از این همه!!! سال را در زندان انفرادی بوده است. شما بودید چه می‌کردید؟ البته اگر این مصاحبه را کامل و باحوصله دیده باشید متوجه می‌شوید که ایشان به این پرسش هم جواب است.