چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا فردا برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از ارائه گزارش نیروی انتظامی از نحوه اعمال جرائم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه در جلسه فردا-سه شنبه-این قرارگاه با حضور وزیر کشور خبر داد.

کد خبر: ۹۰۶۹۲
۱۲:۵۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست از برگزاری چهاردهمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز سه‌شنبه در محل وزارت کشور خبر داد.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: در چهاردهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت شیوع و بروز کووید-۱۹ در سراسر کشور، چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های کشور و نحوه برخورد با متخلفین و ناقضین دستوالعمل‌های بهداشتی و قرنطینه ارائه خواهد شد.

دین‌پرست افزود: در این جلسه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، از نحوه فعالیت ادارات و کارکنان و رعایت الزامات و محدودیت‌های مصوب موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹- در شهر‌های کشور و ارائه لیست دستگاه‌های موفق و تعلل کننده در سطوح ملی و استانی گزارش ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، از روند اجرای بند‌های (۳) و (۱۰) مصوبات سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی، مبنی بر رصد و ارزیابی اقدامات ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا، درخصوص تکالیف مرتبط با افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخورد قانونی با ناقضین و متخلفین از دستورالعمل‌های ابلاغی و کنترل بیماری کرونا در موج چهارم بیماری ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور عنوان کرد: در چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از نحوه اعمال جرائم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: