تابلو بورس

شاخص کل ۱۳ هزار واحد دیگر ریخت

امروز، ۱۲ اردیبهشت، نوبت نماد‌های مربوط به محصولات شیمیایی و فلزات اساسی بود تا در صدر فروش سهامداران قرار بگیرند و این‌گونه شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس منفی بودند.

کد خبر: ۸۹۴۴۷
۱۳:۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۱۴ درصد نزول داشت و ۱۳ هزار و ۶۲۷ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۷۱۱ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۱۹۷ واحدی بر روی ۴۲۴ هزار و ۴۸۲ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس»، «کچاد»، «کگل» و «تاپیکو». همه این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «وبملت»، «وتجارت»، «اوپال»، «وبصادر»، «شستا»، «ثامید»، و «وپاسار» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «وسپهر»، «کرمان»، «آریا»، «بگیلان»، «بپیوند»، «شگویا» و «تسه ۰۰۰۱» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۳۰ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵۴ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از هزار و۳۸۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۱۰۲ واحد کاهش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۴۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «زاگرس»، «کگهر»، «آریا»، «شگویا»، «مارون»، «هرمز» و «صبا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: