مجال عرض‌اندام جوانان در ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی برای شناسایی نخبگان جوان موسیقی در زمینه آهنگسازی و اجرای آثار آهنگسازان جوان، فراخوانی منتشر کرده که می‌توان از آن به عنوان مجالی برای عرض‌اندام استعداد‌های جوان یاد کرد.

کد خبر: ۸۸۷۵۲
۱۳:۴۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به گزارش بنیاد رودکی، این بیناد اعلام کرده قصد دارد با پدید آوردن فرصت و امکان شناسایی نخبگان جوان عرصه آهنگسازی موسیقی کلاسیک، نسبت به گردآوری آثار آهنگسازان جوان اقدام کند. منتخب این آثار پس انجام ارزیابی‌های تخصصی توسط شورای هنری ارکسترسمفونیک تهران، اجرا خواهد شد.

براین مبنا، فراخوان ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای آثار آهنگسازان جوان تهیه و از طریق پایگاه اینترنتی بنیاد در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ است.

این اقدام بنیاد رودکی در حالی است که بعد از قطع همکاری شهرداد روحانی با ارکستر سمفونیک و دعوت از چند رهبر میهمان برای چند اجرای انگشت شمار، ارکستر سمفونیک تهران این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا و نداشتن رهبر و مدیر هنری دائم در سکوت فرو رفته است.

چندی پیش علی رهبری، مدیر هنری و رهبر دائم پیشین ارکستر سمفونیک تهران در گفت‌وگویی ضمن انتقاد از وضعیت موجود گفت قادر است عرض یک هفته تمام مشکلات پیش روی ارکستر سمفونیک تهران را حل کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: