رییس ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین: با تعطیلی اصناف موافق نیستیم

استاندار قزوین ضمن ابراز مخالفت با تعطیلی کسب و کار‌ها گفت: در صورت سپردن تعهد در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آماده تفویض اختیارات خود به اتاق اصناف برای تعیین تکلیف کسب و کار‌ها در شرایط کرونایی هستیم.

کد خبر: ۸۸۴۱۶
۱۶:۱۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در جلسه ستاد کرونای استان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه باز استانداری برگزار شد؛ گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم جدی و همگانی و مشارکت همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و رسانه هاست که خوشبختانه در این ایام کار‌های خوبی انجام شده است.

او افزود: امروز هم در شرایط قرمز کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم و با کمک دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمانی، پلیس، دستگاه قضایی، اصناف و بازاریان، هلال احمر، ارتش، بسیج، سپاه و روحانیون و سایر گروه‌ها بتوانیم از روند صعودی بیماری جلوگیری کنیم.

جمالی پور بیان کرد: با همه سختی‌ها کار‌ها به خوبی انجام شده هر چند سرعت انتشار ویروس بالاست و فقط با رعایت و هم افزایی قادر به کنترل ویروس هستیم.

استاندار قزوین یادآورشد: هر چقدر مردم به جان و سلامت خود اهمیت دهند کار‌ها بهتر پیش می‌رود و اگر همراهی نباشد مجبوریم محدودیت و تعطیلی‌ها را بیشتر کنیم.

برچسب ها: کرونا اصناف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: