فرماندار قرچک تاکید کرد

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی

فرماندار قرچک گفت: در سال ۱۴۰۰ یکی از اولویت‌های شورای آموزش و پرورش موضوع توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی است که بایستی این مهم با جدیت پیگیری شود.

کد خبر: ۸۷۹۶۳
۱۴:۵۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: مطابق ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش، بایستی این اداره با همکاری شهرداری برای توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی اقدام کند.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، همه حوزه‌ها به ویژه حوزه آموزشی و مدارس تحت تأثیر مستقیم این بحران قرار گرفت، اما با مدیریت صحیح و هوشمندانه، آموزش تعطیل نشد و با همت و تلاش معلمان و کادر تعلیم و تربیت روند آموزش و یادگیری در بین دانش‌آموزان تداوم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: افت تحصیلی دانش آموزان در این شرایط کرونایی غیرقابل انکار است که در این خصوص باید برنامه جامعی تدوین شود و این از درخواست‌های مهم شورای آموزش و پرورش در کل کشور است.

خطیبی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته معلم، ارج نهادن به مقام شامخ این قشر تنها معطوف به یک زمان خاص نیست و باید برای تجلیل و ارزش‌گذاری به جایگاه معلمان یک برنامه راهبردی مدنظر باشد که در آن چشم‌انداز واقعی تحقق شأن و منزلت حقیقی این عزیزان مشخص شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرصت‌هایی که فضای مجازی ایجاد کرد و برای انجام رسالت آموزش و پرورش به کمک این نهاد فرهنگی آمد، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید تلاش شود از فرصت‌های فضای مجازی بیشتر و بهینه‌تر استفاده کرد که قطعا این تجربیات راهکار‌های مؤثری پیش روی آیندگان قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تحصیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: