گواردیولا و زیدان به نیمه نهایی رسیدند / پول نفت بر سر سفره اروپا آمد

با حضور گواردیولا و زیدان لیگ قهرمانان اروپا به ایستگاه ماقبل پایانی در نیمه نهایی رسید.

کد خبر: ۸۶۵۰۷
۰۱:۴۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب آخر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو بازی به پایان رسید و چهره چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

معجزه در کار نبود

در شهر بندری لیورپول و در ورزشگاه آنفیلد دو تیم لیورپول و رئال مادرید به دیدار هم رفتند. رئال مادرید که هفته گذشته در زمین خود موفق شد با نتیجه ۳ -۱ برابر قرمز‌ها به پیروزی برسد در خانه حریف به دنبال کسب نتیجه مساوی در خانه بود و با ارائه یک بازی بسته و سرعت وینیسیوس جونیور به دنبال ضربه زدن به دفاع لیورپول بود. قرمزها، اما در همان دقیقه ۲ می‌توانستند روی پاس عمق بلند نات فلیپس و رسیدن آن به سادیو مانه و پاس در عرض او برای محمد صلاح و ضربه ضعیف او به پای کورتوا بهترین موقعیت را از دست داد. در ادامه لیورپول فرصت داشت توسط مانه، و فیرمینو به گل برسد، اما از دست دادن موقعیت‌ها لیورپول را در شرایط حذف قرار داد. در نیمه دوم هم لیورپول نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کند و در نهایت با کسب نتیجه بدون گل رئال مادرید با زیدان راهی دور نیمه نهایی و حریف چلسی توماس توخل شد.  

نیش زنبور با شوت فودن خنثی شد

در دیگر بازی همزمان، منچسترسیتی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمان دورتموند بود و موفق شد در نیمه دوم گل بلینگهام ستاره جوان انگلیسی را با دو گل ریاض محرز و فیل فودن جواب داده و راهی دور نیمه نهایی شود. دورتموند که با توجه به گل زده در خانه حریف با زدن یک گل در خانه راهی دور بعد می‌شد خیلی زود توانست روی ضد حمله سریع توسط بلنیگهام با یک شوت فوق العاده به خواسته خود برسد. اما در ادامه شاگردان گواردیولا بر بازی مسلط شدند، اما شوت کوین دی بروینه را تیر دروازه اجازه گلزنی به آن نداد. 

در نیمه دوم سیتی حملات خود را بر روی دروازه حریف پربار کرد تا اینکه اشتباه مرگبار امره جان در دفع توپ که به دست خود برخورد کرد سیتی را صاحب ضربه پناتی کرد و ریاض محرز با گل کردن آن سیتی را به تورنمنت برگرداند. در ادامه سیتی‌زن‌ها که هنوز خیالشان از صعود راحت نشده بود با کنترل بازی و حفظ توپ به دنبال زدن گل دوم بودند. در یکی از حملات شاگردان گواردیولا کوین دی بروینه با عبور از سد دو مدافع نزدیک بود یک گل خارق‌العاده بزند، اما هیتز اجازه گلزنی را نداد تا اینکه آن کرنر روی پاس برناردو سیلوا به فیل فودن با یک ضربه پای چپ سهمگین به چارچوب دروازه دورتموند باعث ثبت دومین گل در بازی شد تا سیتی با ثبت نتیجه رفت راهی دور بعد و حریف متمول قطری یعنی پاری‌سن ژرمن شود.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمد
|
|
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
ماشاالله داداش شما داری مراحل کتابت رو یکی یکی طی میکنی

قرمزها، اما در همان دقیقه ۲ می‌توانستند روی پاس عمق بلند نات فلیپس و رسیدن آن به سادیو مانه و پاس در عرض او برای محمد صلاح و ضربه ضعیف او به پای کورتوا بهترین موقعیت را از دست داد.