تابلو بورس

سقوط ۹ هزار واحدی شاخص کل بورس و تابلو سرخ‌پوش

آغاز چهارمین هفته از ماه اول سال نیز با ادامه روند نزولی بازار بورس اوراق بهادار تهران همراه بود و امروز شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن بورس و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند.

کد خبر: ۸۵۷۶۸
۱۳:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۱ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روند نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۷۳ درصد نزول داشت و ۹ هزار و ۱۵۱ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۵۸ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۹۳۹ واحدی بر روی ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ ایستاد.

امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس»، «کچاد»، «شپنا» و «کگل».

نماد‌های «امین»، «آبادا»، «بوعلی»، «اپال»، «شستا»، «غپاک» و «سیتا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «بپیوند»، «بگیلان»، «وهور»، «بکهنوج»، «آریا»، «تسه» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۲۲ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۳۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۷۲ واحد سقوط داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۸۵۲ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «زاگرس»، «صبا»، «مارون»، «هرمز» و «ومهران».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: