پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین سکه بهار آزادی در قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نرخ گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

کد خبر: ۸۵۲۰۴
۰۸:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۶ فروردین با ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار آزادی شاهد رشد ۷۰ هزار تومانی بود و در قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نرخ گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

دبیر اتحادیه طلا گفت: با آن که بازار راکد است و سرمایه‌گذاران از خرید طلا عقب‌نشینی کرده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز روند کاهشی داشته باشد.

روز یکشنبه، سکه امامی توانست در برابر افت قیمت مقاومت کند و نشان دهد که به راحتی محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را از دست نمی‌دهد. این مساله برای معامله‌گران اهمیت زیادی داشت و به‌عنوان یک علامت انتظاری صعودی در بازار عمل کرد.

با توجه به حفظ این مرز حمایتی، سکه‌بازان در روز دوشنبه با آسودگی بیشتری در موقعیت خرید قرار گرفتند و توانستند با حمایت دلار، فلز گرانبهای داخلی را به محدوده ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ببرند.

برچسب ها: قیمت طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: