تابلو بورس

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

حال و روز بازار اوراق بهادار کماکان تعریفی ندارد و امروز نیز شاخص کل بورس در در کانال ۱.۲ میلیون واحدی روند نزولی را ادامه داد. شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز سقوط کردند.

کد خبر: ۸۵۰۱۳
۱۳:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۵ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی منفی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۰۵ درصد نزول داشت و ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۳۴ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۲۰۳ واحدی بر روی ۴۳۹ هزار و ۹۱۶ ایستاد.

امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «شستا»، «کگل»، «کچاد» و «شپنا».

نماد‌های «برکت»، «اپال»، «شستا»، «رانفور»، «حکشتی»، «سیتا» و «بوعلی» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «رافزا»، «آریا»، «بگیلان»، «بپیوند»، «ثباغ»، «غفارس» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۳۱ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۴۶ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۶۲۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۹۵ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۰۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «زاگرس»، «صبا»، «هرمز»، «ومهران» و «شگویا» که همه این هفت نماد روندی نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: