اقدامات مرزبانان برای امنیت مسافران نوروزی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا امنیت را مقوله مهم در کشور و زندگی اجتماعی مردم دانست و گفت: با مدیریت و اشراف مرزبانان بر مرز‌ها و فعالیت قرارگاه مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا در ایام نوروز، مرز‌ها به نحوه احسن کنترل شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

کد خبر: ۸۴۹۱۸
۱۶:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسن اسدالهی در قرارگاه نوروزی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان و مجاهدت‌های آن‌ها در تأمین امنیت مرز‌های کشور افزود: مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان حفظ و صیانت از مرز‌های کشور است که سلحشوران و ایثارگران مرزبانی با مجاهدت وصف ناشدنی در اجرای این مأموریت خطیر خوش درخشیدند.

وی بر استمرار امنیت پایدار در مرز‌ها تأکید کرد و افزود: امنیت مقوله‌ای مهم در کشور و زندگی اجتماعی مردم و مرزنشینان است که مرزبانان باید با استعانت از خداوند منان، در این زمینه بیش از پیش کوشا باشند.

سردار اسدالهی اقدامات مرزبانان را در ایام نوروز ۱۴۰۰ برای امنیت مرز‌ها و احساس امنیت مسافران و مردم در کشور موثر دانست و تصریح کرد: با مدیریت و اشراف مرزبانان بر مرز‌ها و فعالیت قرارگاه مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا در ایام نوروز، مرز‌ها به نحوه احسن کنترل شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: