تابلو بورس

سقوط شاخص کل بورس و بازگشت به روال عادی!

پس از تغییر روند شاخص کل بورس برای تنها یک روز، باز هم امروز، ۱۳ اسفند، شاخص کل به روند همیشگی خود برگشت و منفی شد.

کد خبر: ۸۳۲۶۱
۱۵:۰۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس امروز ۰.۷۷ درصد ریزش داشت، یعنی چیزی حدود ۸ هزار و ۳۰۱ واحد ریزش. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۹۷۵ ایستاد. شاخص هم وزن هم با سقوطی ۳۷۹ واحدی بر روی ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ ایستاد.
تمام هفت نماد تأثیرگذار بورس امروز منفی بود. این نماد‌ها عبارت بودند از: «فملی»، «فارس»، «شستا»، «فولاد»، «شپنا»، «تاپیکو» و «خودرو».
نماد‌های «برکت»، «شستا»، «بوعلی»، «ثامید»، «آبادا»، «فملی» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «بپیوند»، «سپهر»، «بگیلان»، «پیزد»، «آریا» و «دماوند» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۶۱نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۸۰نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار و ۸۲۰میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس، اما امروز بالاخره باز هم روندی صعودی داشت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۴ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۸۴ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های مثبت بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «آریا»، «بگیلان»، «زاگرس» و «کزغال» و سه نماد «بپارس»، «ذوب» و «شگویا» در میان تأثیرگذار‌ها روند نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: