تابلو بورس: شروع ماه آخر سال با رنگ قرمز

امروز نیز به مانند روز گذشته روند نزولی شاخص کل ادامه داشت.

کد خبر: ۸۲۵۰۸
۱۳:۴۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۶۰۰ واحدی (۰.۴۵درصد) بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱۵ درصدی مواجه شد و به ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ رسید.
طبق آخرین قیمت‌ها، ۸۹ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش قیمت داشته‌اند و ۴۴۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها امروز در حدود ۶۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نماد‌های «فملی»، «وپارس»، «فولاد»، «ولپارس»، «ثامید»، «سیتا» و «امین» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «سپیدار»، «وسپهر»، «شاروم»، «زملارد»، «بپیوند»، «آریا» و «رافزا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
تاثیرگذارترین نماد‌های بازار بورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «فملی»، «فارس»، «شستا»، «وپارس»، «فولاد»، «تاپیکو» و «وغدیر».
شاخص کل فرابورس نیز با نزول مواجه بود و در پایان ساعت کاری بازار، در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۹۹ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «بپاس»، «هرمز»، «صبا»، «شگویا»، «میدکو»، «زاگرس» و «مارون»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: