بیانیه گروه "سرایا اولیاء الدم " درباره حمله اربیل

گروه عراقی موسوم به "سرایا اولیاء الدم" پس از برعهده گرفتن مسئولیت حمله به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل، بیانیه‌ای را در این باره صادر کرد.

کد خبر: ۸۲۲۱۳
۱۰:۳۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از صابرین نیوز، گروه موسوم به "سرایا اولیاء الدم" در بیانیه‌ای درباره حمله راکتی دوشنبه شب به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل نوشت: به لطف خدا و دعای ملت عراق در ساعت ۹:۱۵ دقیقه دوشنبه شب به وقت محلی نیروهای سرایا اولیاء الدم موفق به انجام یک عملیات ویژه علیه اشغالگران آمریکایی در شمال کشور عزیزمان شدند.

در این بیانیه آمده است: به پایگاه الحریر اشغالگران در هفت کیلومتری اربیل نزدیک شده و موفق شدیم با شلیک ۲۴ موشک ضربه مهلکی به آنها بزنیم و این موشک‌ها به طور دقیق به اهداف اصابت کردند و سامانه " CRAM" و موشک‌های اشغالگران موفق به رهگیری این موشک‌ها نشدند.

سرایا اولیاء الدم در ادامه بیانیه خود آورده است: این حمله منجر به وارد شدن خسارت‌های قابل توجهی به تجهیزات اشغالگران از انبارهای سلاح گرفته تا هواپیماها شد و طی آن شماری از عناصر اشغالگر نیز مجروح شدند.

این گروه در ادامه تأکید کرد: به ملت عراق نیز می‌گوییم موشک‌هایی که به بیرون از پایگاه مذکور اصابت کردند موشک‌های آمریکایی هستند که برای رهگیری موشک‌های ما شلیک شدند و ما بار دیگر با ملت پایدار عراق تجدید بیعت می‌کنیم که به گرفتن انتقام خون فرماندهان شهید ادامه دهیم و اشغالگران آمریکایی از حملات‌مان در هر وجب از خاک میهنمان حتی در کردستان در امان نخواهند بود و ما وعده یک عملیات ویژه دیگر را به شما می‌دهیم.

در پی حمله راکتی دوشنبه شب به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل یک تن کشته و ۶ تن زخمی شدند.

این مرگبارترین حمله به نیروهای ائتلاف آمریکایی ظرف یک سال اخیر در عراق بوده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: