واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی سفر قالیباف به روسیه

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سفر رئیس مجلس به روسیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دعوت رئیس مجلس این کشور انجام شده است و پیام رهبر معظم انقلاب در این سفر تقدیم فدراسیون روسیه می‌شود.

کد خبر: ۸۱۷۳۲
۱۰:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ضدانقلاب درباره رئیس مجلس کشورمان به روسیه گفت: سفر رئیس مجلس کشورمان به دعوت آقای والودین، رئیس مجلس دومای روسیه انجام می‌گیرد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم، آقای والودین با اعزام فرستاده و پیام ویژه (توسط آقای اسلوتسکی) بر توسعه تعاملات پارلمانی بین روسیه و ایران در دوره مجلس یازدهم تاکید داشت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: آقای دکتر قالیباف در این سفر حامل پیام مقام معظم رهبری نیز به فدراسیون روسیه در جهت ارتقای همکاری‌های تهران- مسکو هست. با وصول این پیام در روسیه، پیش بینی می‌شود که در آینده مرحله جدیدی از همکاری‌های ایران و روسیه شکل گیرد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: میزبان دکتر قالیباف رئیس مجلس دوما خواهد بود پروتکل‌های خاص بهداشتی کرونا و همچنین پروتکل‌های دیپلماتیک نیز رعایت می‌شود.

وی افزود: در این سفر علاوه بر ملاقات‌هایی در حوزه پارلمانی، مجالس دوما و سنای روسیه، مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی دوجانبه هم طرح و پیگیری خواهد شد.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: