کنگره مجمع زنان اصلاح‌طلب ۱۷ بهمن برگزار می‌شود

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب از برگزاری مجازی دومین کنگره این تشکل سیاسی در روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه خبر داد.

کد خبر: ۸۱۲۸۶
۱۱:۰۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - معصومه حجتی با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح به صورت مجازی، اظهار کرد: در این جلسه زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان، پاسداست و اهتمام مستمر همگان برای زنده نگه داشتن شعارها و آرمان‌های اصیل انقلاب از جمله استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت و اتکای همیشگی به قدرت و جایگاه مردم و شهروندان به عنوان ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی و اصیل انقلاب که مهمترین سرمایه‌های کشور هستند را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری کنگره این حزب، ادامه داد: در این جلسه که در قالب پیش کنگره ملی حزب و با حضور نمایندگان استانی برگزار شد، آخرین فرایندهای ضروری، اقدامات لازم، آمادگی و هماهنگی مورد نظر جهت برگزاری هر چه بهتر کنگره بویژه از نظر ظرفیت‌های نرم افرازی و مجازی مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.

حجتی تاکید کرد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی و نمایندگان استانی با حضور مجازی در پلت‌فرم طراحی شده در فرایندهای مورد نظر به صورت آزمایشی مشارکت کردند و اصلاحات نهایی را مورد توجه قرار دادند.

وی با بیان اینکه دومین کنگره مجمع زنان اصلاح‌طلب با پیام سیدمحمد خاتمی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دومین کنگره سراسری مجمع زنان اصلاح طلب، به صورت مجازی در پلت فرم طراحی شده و با حضور اعضای استانی حزب برگزار خواهد شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: