ادعاهای عجیب «آیت الله تبریزیان» درباره‌ی زمین، ماه و خورشید

کد خبر: ۸۱۰۲۴
۱۴:۱۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - شخصی که به عنوان «آیت الله تبریزیان» معروف است در یادداشتی جدید با عنوان «دروغهای شاخدار»، ادعاهای عجیبی را درباره‌ی شکل زمین، ماه و خورشید مطرح کرده است.

آقای عباس تبریزیان که مدعی طب اسلامی است، سال گذشته کتاب طب هاریسون را آتش زده بود؛ کاری که جنجالی شد. ادعاهای او و شاگردانش همچنین درباره‌ی کرونا جنجال آفرین شده بود.

تبریزیان در تازه‌ترین یادداشت خود در کانال تلگرامی‌اش نوشته است:

«گرایش مردم دنیا به غرب بیشتر مبتنی بر دروغهای شاخدار و ترسیم یک چهره ای غیر حقیقی از جهان میباشد.

رمز و رازهای زیادی وجود دارد که از مردم جهان مخفی کردند و مخفی ماند که یکی از این رمز و رازها ایا بشر به کره ماه رفت آیا کسی پا روی کره ای ماه گذاشت؟ ایا امکان دارد؟ ایا اسمان قابل نفوذ است.

باید بگوئیم صدتا دلیل وجود دارد که جریان ماه رفتن بشر یک فیلم بیشتر نیست و فقط و فقط یک نقشه مشترک بین امریکا و روسیه میباشد.

اصلا تمام فرضیه‌های موجود درست نیست آیا زمین کروی شکل است ایا آفتاب محوریت دارد و بزرگ است انقدر که سیاره‌ها را جذب کند و دور او می‌چرخد و من جمله زمین آیا چیزی بنام جاذبیت وجود دارد؟ ایا تئوری کوانتوم درست است؟

آیا زمین میچرخد؟ تمام اینها هیچ دلیل واضحی ندارد و هیچ عکس حقیقی از زمین وجود ندارد. تمام عکسها درست شده و دستکاری شده و فوتوشاپ بیشتر نیست.

چرا مساله انتارکتیکا مخفی می‌کنند چرا کسی نمی‌تواند به آنجا برود؟

برای اینکه انتارکتیکا ثابت می‌کند تمام آن حرف‌ها و تمام قواعد و اصولی که تمام دانش بر اساس آن ساختند دروغ است.
ثابت می‌کند که زمین مطابق روایات کروی معلوم نیست باشد و شکل منظمی ندارد ثابت می‌کند زمین نمی‌چرخد ثابت می‌کند محور هستی است و محوریت زمین درست چیزی که از روایات و آیات استفاده می‌شود.

ثابت می‌کند آفتاب مانند ماه در مقابل زمین هیچ است

تا نمونه باشد از دروغ‌های غرب که این دروغ‌ها فارغ از موفقیت‌های وهمی در علم فیزیک و شیمی در باقی علوم هیچ توفیقی ندارند بخصوص علم طب که بیشتر قواعد و ثوابت این علم فقط نقشه برای سلطه بر جهان و جز تلقین و هیاهو هیچی نیست.

دانشجویان ما از قید و بند این دروغ‌ها و فیلم‌های هالیوودی خودشان را آزاد کنند و مستقلا بیندیشن و از قرآن و کلام اهل بیت کمک بگیرند.

تمام خوراک‌های غرب و ارتزاق از غرب برگردانید استفراغ کنید تا آماده دریافت حقایق باشید و بتوانید مستقل و بدون تلقین قبلی فکر کنید و بیندیشید.

علوم حقیقی زیادی در سینه حبس کردم، می‌ترسم رو کنم. افهمتم؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حسن
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
متاسفانه ،غربگرا های مملکت اومدن فقط سخنانی که برای مردم عجیب و موجب بدبین شدن آنها به آقای تبریزیان هست رو توی فضای مجازی می اندازند از جمله دروغ های شاخدار ،آتش زدن کتاب و.......
ولی بدانید ای کسانی که با این آقا دشمنی و حرف های اون رو دروغ می پندارید اگر راست می گید برید و دو طرفه قضاوت کنید نه که فقط به حرف های این فضا ها گوش بدید.
باز هم خدا خیر بده آقای تبریزیان رو که با اینکه شما اینقدر به ایشون توهین می کنید ولی باز هم به خدمتشان به مسلمانان ادامه می دهند و هیچ وقت از بدبین بودن مردم نسبت خودشون ترسی ندارند و انشاالله که روزی خواهد شد که همه ی شما مردم عزیز ایران متوجه می شوید که طب اسلامی حق هست و همه ی این حرف هایی که شنیده اید مشتی دروغ بوده که کشور های استعمارگر غرب که خدا لعنتشون که برای شما چیده اند تا حواس شما رو از حقیقت دور کنند. انشاالله آینده ی کشور در دست طب اسلامی خواهد بود.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دیگه دوره این مزخرفات گذشته، واقعا که خجالت آوره، معلوم نیست فردا می‌خوان کدوم بدیهیات علمی رو انکار کنن؟!