دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری ضرب و شتم مامور راهور توسط نماینده مجلس

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از ورود و دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری پرونده ضرب و شتم مامور وظیفه راهور توسط نماینده مجلس خبر داد.

کد خبر: ۸۰۵۸۱
۱۶:۰۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ سردار مهدی حاجیان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی اظهار کرد: سردار حسین اشتری بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق آحاد پرسنل ناجا از دستورات اکید فرمانده ناجا است، گفت: اعتقاد، باور و تاکید سردار اشتری همواره بر این است که سربازان وظیفه را نیز، چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان لحظه‌ای دریغ و درنگ نکنیم. ایشان بار‌ها به همه فرماندهان تاکید کرده است که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابراین اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم ناجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سخنگوی ناجا تأکید کرد:در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: