کتاب‌های ۹۹​ هم در «نشان شیرازه» داوری می‌شوند

دبیر اجرایی چهارمین جایزه طراحی کتاب ایران «نشان شیرازه» از داوری آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۹ تا پایان مهلت ارسال آثار خبر داد.

کد خبر: ۸۰۴۵۷
۱۴:۵۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ به نقل از ستاد خبری چهارمین دوسالانه نشان شیرازه، مجید سامی، دبیراجرایی چهارمین جایزه نشان شیرازه از امکان حضور آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۹ در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم‎گیری به‌عمل‌آمده در ستاد جایزه نشان شیرازه تمامی کتاب‎هایی که تا زمان پایان مهلت ارسال آثار به دوسالانه منتشر شده باشند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

او ادامه داد: پیش از این در فراخوان جایزه به امکان حضور آثار منتشرشده تا پایان سال ۱۳۹۸ اشاره شده بود که با تصمیم‎گیری به‌عمل‌آمده در ستاد دوسالانه مقرر شد کتاب‌های سال ۹۹ هم امکان شرکت داشته باشند.

سامی تصریح کرد: بر این اساس تمامی کتاب‌هایی که تا زمان پایان مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جایزه، موفق به دریافت تاییدیه اعلام وصول از دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی شده باشند می‎‏توانند در این دوره مشارکت کنند.

چهارمین دوره نشان شیرازه زمستان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و علاقه‎مندان برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به پایگاه اطلاع‎رسانی این جشنواره به آدرس https://shirazeh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: