پیام تسلیت شریعتمداری برای درگذشت شیده لالمی

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت شیده لالمی، دبیر گروه اجتماعی روزنامه «همشهری» را تسلیت گفت.

کد خبر: ۸۰۱۸۳
۱۵:۳۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت مرحومه خانم شیده لالمی، روزنامه‌نگار باسابقه و دبیر اجتماعی روزنامهٔ همشهری موجب تاثر و تالم شد.

بی تردید وی نمونه یک خبرنگار اجتماعی منصف و حقیقت جو و راوی صادق رویداد‌ها و وقایع بود. آنچه خانم شیده لالمی را در این عرصه متمایز ساخته بود روایت گری صادقانه و دلسوزانه او از گروه‌های مختلف جامعه و صدا‌های خاموش بود. گزارشگری که با انگیزه، امید و دغدغه مندانه تلاش می‌کرد بازگو کننده چالش‌های حوزه‌های اجتماعی جامعه باشد و با انعکاس واقعی مشکلات و مسائل، به آگاهی دهی صاحب نظران و مسئولان این حوزه کمک کند.

اینجانب فقدان این فعال رسانه‌ای را به خانواده محترم، بستگان، جامعه مطبوعات کشور به ویژه همکارانش در روزنامه همشهری و عموم دوستداران ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.»

روایتی از ترک تحصیل گسترده دختران در روستا‌های خوزستان، شورا‌های شهر و چشم‌انداز پیش‌رو، پیامد‌های اجتماعی حمل و نقل اینترنتی در خیابان‌های تهران، تاثیر ما‌های پایتخت بر سبک زندگی مردم (تهران در محاصره غول‌های تجاری)، با جان باغ‌ها به جای خانه‌های تاریخی (ساخت و ساز‌ها در تهران) و داغ فرزندان مرده روی دل‌های کزاز (گزارشی از مرگ تدریجی مردم و تولد کودکان معلول در چند صد متری صنایع بزرگ در اراک) از جمله گزارش‌های سال‌های اخیر شیده لالمی در رسانه‌ها بوده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: