مهربان: مبارزه جردن باروز و رقیب «حسن یزدانی» جنبه تبلیغاتی داشت

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابت جردن باروز و دیوید تیلور بیشتر از آنکه بار فنی داشته باشد جنبه تبلیغاتی داشت.

کد خبر: ۸۰۱۷۷
۱۵:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ ابراهیم مهربان در مورد مبارزه اخیر دو قهرمان آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم اظهار داشت: به اعتقاد من رقابت جردن باروز و دیوید تیلور بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت. فدراسیون کشتی آمریکا به دلیل تعطیلی چندین ماهه کشتی قصد داشت نگاه‌ها را به سمت کشتی بکشاند و حتی نتیجه این مبارزه هم قراردادی بود، البته شاید بزرگان کشتی نظر دیگری داشته باشند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این سوال که چرا ایران نماینده‌ای در تورنمنت بین المللی فرانسه نداشت، گفت: ما حضور در تورنمنت فرانسه را از دست ندادیم بلکه مشکل روادید وجود داشت. طبیعتاً برنامه ریزی با فدراسیون کشتی است و اعزام به تورنمنت‌های بین المللی در دستور کار قرار دارد تا عیار قهرمانان ما مشخص شود.
 

مهربان درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: به لطف خدا شرایط خوبی در اردو بر قرار است و و روز به روز هم بهتر می‌شود. به طور حتم از لحاظ آمادگی هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم، ولی اردو به اردو وضعیت بهتر خواهد شد. اردوی تیم ملی از ۳ دی ماه شروع شده و در حال حاضر اواخر اردوی دوم هستیم. باید ۸ اردو تا گزینشی اول و قهرمانی آسیا پشت سر بگذاریم و طبیعتاً در اردو‌های دوم تا سوم باید استقامتی و قدرتی کار کنیم و با نزدیک شدن به مسابقات نحوه تمرینات هم تغییر می‌کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: