ضرغامی: آملی لاریجانی نباید از طبری دفاع می‌کرد

ضرغامی گفت: آقای آملی لاریجانی نباید تمام قد در دفاع از طبری می‎ایستاد، لااقل می‌گذاشت تحقیق و بررسی بشود.

کد خبر: ۷۸۶۰۵
۲۱:۰۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز -  عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق رسانه ملی، با مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان در برنامه اینترنتی عصر حیرت،‌ گفتگویی داشته است که مهمترین محورهای آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

*برخی قربه الی الله، آدم‌ها را از قطار پیاده می‌کنند! اینها جاهل و نادان هستند. اما یک عده کاملاً آگاهانه، دیگران را وادار به این کارها می‌کنند. نفوذ جدی است.

*امروز در کشور تولید قارون می‌کنیم. خطر بزرگ امروز؛ تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سال‌های اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است.

*آقای آملی لاریجانی نباید تمام قد در دفاع از طبری می‎ایستاد. لااقل می‌گذاشت تحقیق و بررسی بشود.

تا زنده‌ام مقابل انسداد در فضای مجازی می‌ایستم

*نمی‌شود از «شعب ابی طالب» سخن بگوییم ولی مسئولان در خارج از «شعب» زندگی مرفه خودشان را داشته باشند.
*من تا زنده‌ام مقابل انسداد در فضای مجازی می‌ایستم. معتقدم اگر سرویس داخلی پرسرعت و ارزان با خدمات مفید داشته باشیم، مردم خودشان به سمت سرویس‌های خارجی نمی‌روند.

*امروز چالش اندیشه نداریم، جنگ انگیزه داریم. بزرگترین اشکال ما در انسداد فکری این است که بحث‌های فکری و فلسفی را حکومتی می‌کنیم.

*شهید مطهری در تفسیر سوره فجر می‌گوید، آنهایی که از آزمایش ثروت سربلند بیرون آمدند، بسیار کمتر از کسانی هستند که با فقر و زندگی متوسط امتحان شدند.
اصلاح‌طلبان بعد از دوم خرداد رفتار تنگ نظرانه و حذفی داشتند
*اصلاح طلبان، بعد از دوم خرداد، به شدت رفتار تنگ نظرانه و حذفی داشتند. به نحوی که حاضر نشدند کوچکترین ارتباط و گفتگویی با اصولگرایان داشته باشند.

*رهبری یکبار در سال ۸۸، سه شاخص را برای مرزبندی مطرح کردند. نباید صدتا مرزبندی جدید ایجاد کرد. با بسیاری از نیروهای انقلاب مرزبندی کرده‌ایم.

*بسیاری از کسانی که پیش شما می‌آیند و می‌گویند اسلام در خطر است! آخر بیزینس هستند! یعنی بلدند از کجا شروع کنند تا به اهداف اقتصادی‌شان برسند.

*از علل بدحجابی ضعف تئوریک است. ما کارشناسان رده یک در کشور نداشتیم تا آنطور که دختران جوان ما اقناع شوند با آنان صحبت کنند.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: