تابلوی بورس: رشد ۲۱ هزار واحد شاخص کل در نخستین روز کاری هفته

کد خبر: ۷۷۶۴۶
۱۳:۱۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با ۲۱ هزار و ۲۳۱ افزایش به عدد یک میلیون و ۵۲۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۲۹۳ واحد رشد به عدد ۴۵۷ هزار و ۲۸۹ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، وغدیر، اخابر، رمپنا و اخابر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، شپنا و فولاد از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های پتایر، زمگسا، پارسیان، سصفها، شسینا، کساپا و کفرا مربوط بود و نماد‌های دتماد، ولصنم، شکربن، خاهن، کهمدا، ملت و دزهراوی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. امروز بیشترین حجم معامله به نماد‌های خساپا، خودرو، وتجارت، ثامید، وبصادر، خگستر و فولاد تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: فولاد، خودرو، شستا، خساپا، پالایش، وتجارت و فملی.


شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۳۲ واحد رشد به عدد ۱۹ هزار و ۷۶۴ واحد افزایش یافت. مارون بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشت و نماد‌های میدکو، آریا و زاگرس، بپاس، هرمز و ذوب بیشترین اثر مثبت را داشتند. نماد‌های بپیوند، وسپهر، دی، بگیلان، زملارد، آریا و پویا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش در فرابورس به نماد‌های تملی، سمگا، دکپسول، شغدیر و درهآور تعلق داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: