تابلوی بورس: رشد ۳۸ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۶۸۳۱
۱۳:۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با نزدیک ۶ هزار و ۹۴۲ واحد رشد به عدد ۴۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد رسید. نماد‌های شاخص‌ساز ِ فارس، فولاد، شستا، تاپیکو، کگل، کچاد و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شستا، خودرو، شپنا، فولاد، وتجارت، برکت و سیتا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های مرقام، شاراک، انرژی ۳، بشهاب، فرآور، وتجارت و شسپا تعلق داشت و نماد‌های قصفها، لخزر، غپاک، کگاز، رتکو، کساپا و قنیشا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وبصادر، فولاد، شپنا و وبملت مربوط بود و نماد‌های دارا یکم، خودرو، شستا، وتجارت، شپنا، فولاد و صگل ۰۳۹ بیشترین ارزش معامله را داشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۴۲۵ واحد رشد به عدد ۱۸ هزار و ۲۶۱ واحد رسید. نماد‌های مارون، بپاس، صبا، دی، ذوب، شگویا و غصینو بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های بپیوند، وسپهر، گدنا، زملارد، شاروم، بگیلان و پیزد از پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های تملی و دی تعلق داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: