بسکتبال و والیبال برای المپیک آماده می‌شوند

ضرب شست به عربستان در قطر

ایران در شرایطی فردا شب به مصاف قطر می‌رود که هم‌اکنون با ۶ امتیاز و ثبت سه برد در هر سه بازی، در صدر جدول این گروه ایستاده و هر سه تیم سوریه، عربستان و قطر با ۴ امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.

کد خبر: ۷۶۷۶۶
۱۲:۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: بعد از انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران، به نوعی اولین گام‌های فدراسیون والیبال برای المپیک توکیو برداشته شد و عصر شنبه نیز تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌های مقدماتی «آسیا کاپ ۲۰۲۱» که در قطر به صورت متمرکز برگزار می‌شود به میدان رفت و عربستان را شکست داد.

بازی ایران و عربستان متعلق به گروه E آسیا و اقیانوسیه بود و با اینکه به نظر می‌آمد عربستان سعودی حریف سرسختی برای ایران نباشد، اما روند مسابقه نشان داد که سعودی‌ها نسبت به قبل وضعیت بهتری دارند و در یک برهه از مسابقه حتی با امتیاز ایران مساوی کردند. البته تیم ملی ایران نیز در غیاب مهم‌ترین بازیکنش یعنی حامد حدادی به میدان رفته بود و این بازی نیز پس از ماه‌ها تعطیلی اردو‌ها و مسابقات برگزار شد و ناهماهنگی در تیم تا حدی قابل قبول بود.

با این حال مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی در پایان بازی اعلام کرد که نسبت به شرایط کلی و زمان برگزاری این مسابقه، از عملکرد تیمش راضی است و در عین حال اقرار کرد که عربستان نیز نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. دیشب البته تیم ملی قطر نیز در خانه، میزبان سوریه بود و این تیم را شکست داد تا اولین برد خود را در گروه E دشت کند. ایران در شرایطی فردا شب به مصاف قطر می‌رود که هم‌اکنون با ۶ امتیاز و ثبت سه برد در هر سه بازی، در صدر جدول این گروه ایستاده و هر سه تیم سوریه، عربستان و قطر با ۴ امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.

از مسابقات مقدماتی، دو تیم از هر گروه به صورت مستقیم راهی رقابت‌های آسیا کاپ می‌شوند و به نظر می‌آید ایران در بازی فردا شب نیز در مقابل قطر برنده باشد و راه صعود را تا حد زیادی طی کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: