تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

کد خبر: ۷۶۶۹۶
۱۴:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۳۹۹ واحد افزایش به کانال ۴۰۰ هزار واحد وارد شد. امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند و نماد خودرو نیز بیشترین اثر منفی را گذاشت. نماد‌های شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، فولاد و شپنا نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های پتایر، قصفها، غبهنوش، زمگسا، دفرا، تایرا و کدما مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های ختور، خپارس، شکربن، خودرو، خساپا، خزامیا و تکنو تعلق داشت. نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وبصادر، وپارس، خگستر و وبملت بیشترین حجم معامله و نماد‌های خودرو، وتجارت، شستا، دارا یکم، فملی، شپنا و فولاد بیشترین ارزش معامله را داشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز ۳۷۱ واحد رشد کرد و به عدد ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد افزایش یافت. نماد‌های بپاس، آریا، زاگرس، مارون، غصینو، شگویا و دی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. نماد‌های وسپهر، بپیوند، شاروم، بگیلان، پیزد، زملارد و وپویا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های حسینا، تلیسه، زدشت، زشگزا، غدیس، قشیر و زبینا مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: